היום: יום חמישי 18 אפריל 2024
רשת הזדמנויות
לעצמאות כלכלית

בית תוכנה לפיתוח אפליקציות WEB

מהי אפליקציית WEB, למה צריך אותה ולמה צריך בית תוכנה בשבילה? כל התשובות בהמשך!

במבט לאחור

המבוגרים יחסית בינינו ודאי זוכרים בנוסטלגיה את הימים, בהם עוד לא היה כלל אינטרנט. מעט יותר צעירים ודאי זוכרים, שהאינטרנט עוד לא היה נפוץ כל כך והגלישה בו הייתה מאוד איטית, למבחר קטן מאוד של אתרים ורק באמצעות המחשב. למעשה, כשהאינטרנט פרץ לחיינו, עוד לא ממש היו טלפונים סלולריים וגם אלו שהיו, היו מאוד גדולים ומסורבלים ולא ממש חכמים.

בחזרה להווה

אחרי שעשינו סיור קצר בעבר, בואו נחזור אל ההווה. הילדים של היום לא מכירים עולם בלי אינטרנט והכוונה היא, בין היתר, לזה שהם לא מכירים אפשרות או מקום, בהם לא ניתן לגלוש. הרי הרשת נמצאת בכף ידינו! העולם שלנו עבר מהפכה דיגיטלית וכיום אחוז משמעותי מאוד מהגלישה מתבצע דרך מכשירי הסלולר החכמים.

המשמעות וההשפעה

לאור מה שציינו לעיל, העובדה שיש לעסק שלכם אתר לא מספיקה ועליכם לוודא, שיש גישה לאתר הזה גם בגלישה האמצעות טלפון חכם. הבעיה היא, שלא כל מה שנראה טוב וידידותי למשתמש דרך המחשב, ממשיך להיראות טוב ולהיות ידידותי למשתמש דרך הסלולר ולכן נחוץ בית תוכנה שיעזור לכם לשנות את המצב ולעשות את ההתאמות הנדרשות באמצעות אפליקציית WEB.

מהי אפליקציית WEB?

בשונה מהאפליקציות המוכרות לנו מהטלפונים החכמים, המותקנות על הטלפון ומאפשרות לנו להשתמש בהן לצרכים שונים, אפליקציית WEB איננה מותקנת על הטלפון, אלא היא התאמה של אתר האינטרנט הרגיל שלכם לשימוש דרך הטלפון החכם על כל סוגיו.

למה צריך אותה?

אם אמרנו, שאחוז גדול מהגלישה הכללית באינטרנט נעשה דרך הסלולר, הרי שמי שגולש דרך הסלולרי שלו לאתר לא מותאם, או שלא ייחשף כלל לאתר שלכם, או שלא ימשיך לגלוש בו, משום שהוא לא מאפשר את כל הפונקציות הרצויות לגולש והוא יעדיף לעבור לאתר אחר, בו הוא יוכל לבצע את הפעולות הרצויות לו באותו מקום ובאותו הרגע מאשר לחכות עד להגעתו למחשב ולבדוק מחדש את האתר שלכם.

איך מייצרים את האפליקציה?

לפני הכל חשוב להבהיר, שתהליך ייצור אפליקציית WEB דומה מאוד הן לאתר קיים והן לאתר בפיתוח, אלא שכאשר מדובר על אתר חדש בתהליך פיתוח, נעשה תהליך מקביל על האתר עצמו ובמידה והאתר כבר קיים, בדרך כלל אין צורך בתהליך עיצוב.
התהליך מתחיל באפיון הצרכים שלכם כלקוחות ושל הלקוחות שלכם מהאתר. ככל ששלב האפיון ברור ומדויק יותר, כך עולה הסיכוי להצלחת התהליך כולו. לאחר שלב האפיון, מתחיל שלב הפיתוח, המתבצע על ידי בית תוכנה עם מומחיות בפיתוח אפליקציות WEB ולאחר ששלב הפיתוח מסתיים, האפליקציה עוברת לשלב בקרת האיכות ולאחר אישור המבקרים, היא כבר מוכנה ויכולה לעלות לרשת.

קטגוריות