היום: יום חמישי 25 אפריל 2024
רשת הזדמנויות
לעצמאות כלכלית

גיבוש בטבע לעובדי חברה

חשיבות הגיבוש

חברות רבות בכל רחבי העולם כבר הבינו, שגיבוש בין העובדים מוביל לאווירה טובה במהלך שעות העובדה וגם לעבודה יעילה יותר. איך זה קורה? כשהעובדים מגובשים ביניהם, הם מאפשרים לעצמם להיפתח האחד כלפי השני ולעזור האחד לשני בעת הצורך וכך הרווח הנקי הוא של העובדים ושל החברה עצמה.

למה בצפון?

בין אם החברה שלכם ממוקמת בצפון, או באיזור אחר בארץ, הצפון ישמח לקבל ולארח אתכם ולהציע לכם מגוון רחב של פעילויות גיבוש ייחודיות מתוך השפע של אטרקציות בצפון. כמו כן, במידה והחברה איננה ממוקמת בצפון, מדובר על שינוי אווירה, שישאיר את העובדים עם זיכרונות משמחים, בנוסף על הגיבוש ביניהם.

בחירת האטרקציה

כאמור, ישנן אפשרויות רבות ביניהן ניתן לבחור כפעילויות גיבוש לעובדים. אחד הפרמטרים לבחירת האטרקציה המתאימה הוא הזמן. כלומר, כמה זמן אתם מתכוונים להישאר? האם מדובר בשעות ספורות, או שתרצו להעביר ביחד את הלילה? פרמטר נוסף, הוא כמובן התקציב. ככל שהתקציב שלכם גדול יותר, כך תוכלו ליהנות מיותר פעילויות ולהעשיר את הגיבוש של העובדים.

דוגמאות

באפשרותכם לבחור לעשות שייט קיאקים בצפון, קמפינג בצפון, מסלולי טיולים, סדנאות שונות ועוד. כל אחת מהפעילויות תוכל להעשיר את העובדים שלכם וליצור את הגיבוש המיוחל ביניהם בדרכים אחרות. בנוסף, ניתן לעשות שילובים שונים בין האטרקציות כמו לדוגמה, ללון באתר קמפינג סמוך לקיאקים וכך גם תוכלו פעמים רבות ליהנות מהנחות של עסקאות חבילה באותו המקום ולחסוך את זמן הנסיעות.

יתרונות הקיאקים

שייט קיאקים בצפון בנהר הירדן ומקורותיו מאפשר לעובדים לשוט ביחד ולהתנסות בעבודת צוות תוך כדי השתתפות בפעילות חווייתית ומיוחדת. פעילות זו מתאימה בעיקר לימים חמימים, בהם כל פעילות עם מים היא מבורכת באקלים הישראלי החם ברוב ימות השנה.

יתרונות הקמפינג

קמפינג בצפון מאפשר לעובדים ללון ביחד ולהכיר האחד את השני טוב יותר בזכות שעות רבות של שהייה ביחד. בנוסף, במהלך פעילות זו ניתן לראות את הלנים ביחד עוזרים האחד לשני, מאפשרים יותר האחד לשני ותומכים האחד בשני ובנוסף, היא מאפשרת זמן נוסף לפעילויות נוספות.

יתרונות הטיולים

מסלולי הטיולים השונים מהווים סוג נוסף של אטרקציות בצפון, המאפשרות לעובדים לשהות ביחד בפעילות חווייתית ולהתגבש תוך כדי. במהלך הטיול תוכלו להבחין בעובדים עוזרים האחד לשני לעבור מהמורות שונות, מעלים את המורל וחוזרים עם חוויות משותפות, שיישארו עמם עוד זמן רב לאחר החזרה אל העבודה.

שילובים

אם אתם בוחרים לגבש את העובדים שלכם במשך יומיים או יותר, תוכלו לשלב בין האטרקציות השונות וגם להרוויח זמן נוסף, בו תינתן לעובדים הזדמנות פז להכיר האחד את השני טוב יותר. אם תבחרו לדוגמה להגיע ישירות אל מקור המים הרצוי ולהתחיל עם קיאקים בצפון, להמשיך משם לארוחת ערב משותפת לכלל העובדים ואז ללון בסמוך עם קמפינג בצפון וביום השני לצאת למסלול טיולים בקרבת מקום, הרי שכך תרוויחו מכל העולמות!

הוזלת העלויות

העלויות של אטרקציות בצפון משתנות בהתאם למקום, לרמת הביקוש ולכמות האנשים המגיעים. כאמור, לעתים ניתן לשלב בין קיאקים בצפון לבין קמפינג בצפון וכך ליהנות משתי האטרקציות בעלויות נמוכות באופן משמעותי, בעיקר אם אתם מתכננים להביא כמות גדולה של עובדים במקביל. בנוסף, ניתן למצוא מסלולי טיולים, אליהם הכניסה היא ללא תשלום והם מאתגרים ומרהיבים לא פחות!

קטגוריות