היום: יום חמישי 27 פברואר 2020
רשת הזדמנויות
לעצמאות כלכלית

גלה איך שיווק דיגיטלי וגם מיתוג אישי באינטרנט יעז

דמיינו לעצמכם שתוך זמן קצר, הילדים שיקבלו להכין עבודות שורשים בבית ספר, ייפנו קודם כל לאינטרנט כדי למצוא את המידע שהם מבקשים על המשפחה שלהם....
נשמע היפותטי ?
חשבו על זה עוד רגע אחד ותגלו שזו הולכת להיות המציאות.
שיווק דיגיטלי - אי אפשר בלי זה
 
בכנס שערכה Google  העולמית עם עיתון כלכליסט בחודש ינואר, דיבר מנכ"ל גוגל על המגמות החדשות בתחום הכלכלה העולמית ואחד הדברים שמאוד ברורים בשווקים העולמיים הוא כי שיווק באינטרנט הולך להיות הדבר הגדול הבא.
 
רבים חושבים שאתר באינטרנט או שיווק דיגיטלי מיועדים רק לעצמאים או לבעלי עסקים.
האמת היא, שאין אדם שלא יכול ליהנות מהיתרונות העצומים שהמדיה הזו מציעה.
בתקופה שבה אנשים מחפשים מקורות הכנסה נוספים, זוהי נישה מעניינת ומאתגרת מאין כמוה.
זוהי נישה שברגע שלמדת את לב ליבו של הרעיון, נותר לך רק לבחור כיצד ליישם אותה בחיים, ואפילו להפיק ממנה רווחים.
 
האם ידעתם שבישראל קיימים כ- 400,000 עסקים קטנים אשר רק 20% מהם מפרסמים באינטרנט?
 
האם ידעתם ש- 96% מגולשי האינטרנט גולשים לפחות פעם בשבוע ואת החלטת הקנייה שלהם מבצעים באינטרנט?
 
עכשיו, תחשבו על זה: אם יש לכם רעיון, שירות, מוצר ואין לכם חלון ראווה (מכל סוג שהוא) באינטרנט, החלטות הקנייה של אוכלוסיית הגולשים באינטרנט בכלל לא לוקחת אתכם בחשבון.
במילים פשוטות: אתם מחוץ למשחק.
 
שיווק דיגיטלי זו כותרת גדולה לערוצי ואפיקי פעולה רבים. 
שכירים או עצמאיים, בין אם יש לכם עסק קטן, בינוני, גדול או לא – הגעתם לנקודה שבה אם אתם רוצים להיות, כדאי לכם ליצור חלון ראווה אישי.
 
האם הקמת אתר אינטרנט כרוכה בהכרח בהשקעה כספית גדולה?
 
ממש לא.
קודם כל חשוב להבין מה מטרתו של חלון הראווה שלכם.
למה הכוונה?
נניח שאין לכם עסק, מוצר או שירות לקדם.
נניח גם שאתם נמנים על קבוצת ברי המזל שפוטרו ממקום עבודתם (והרוויחו הזדמנות מופלאה ליצור שינוי במסלול הקריירה שלהם).
ככאלה, אחרי שגיליתם עם עצמכם מה הכיוון המקצועי שלכם, אחרי שהגדרתם לעצמכם את עבודת החלומות שלכם, אחרי שאספתם את כל הידע והמידע שאתם זקוקים לו כדי לשמוע את ההודעה: התקבלת!– אתם הופכים מהר מאוד לחלק מנהר האנשים שעסוקים בעבודה הכי חשובה של המפוטרים: 
 
את הכותרות בעיתונים שעוסקות במיתון אתם מכירים טוב יותר ממני (פשוט, כי עיתונים לא עוברים ליד העיניים שלי).
ברור ששוק העבודה היום נמצא במצב של היצע נמוך מביקוש. ובכל זאת, אתכם רוצים להיות אלה שמצנחים בתהליך מציאת עבודה ולזכות באחת שתענה בדיוק אבל בדיוק על הדרישות שלכם.
איך יזהו אתכם כייחודיים ? איך יזכרו דווקא אתכם או יותר נכון את קורות החיים שלכם בין אלפי קורות החיים שמגיעים לחברות כוח האדם?
קוראים לזה: מיתוג אישי
וכשמדברים על האינטרנט כעל פלטפורמה לקידום התועלות האישיות: קוראים לזה אסטרטגית מיתוג אישי ברשת.
בספר התקבלת! תמצאו פרק שלם שעוסק במיתוג אישי ובבידול שמטרתו לגרום למי שרואה את קורות החיים שלכם לזכור אתכם! 
 
אם כך, המטרה שלכם במקרה הזה היא לבנות חלון ראווה אישי שיעזור לכם לבדל את עצמכם בין נהר האנשים שמחפשים עבודה.
 
טכנולוגיות האינטרנט מציעות היום אפשרויות רבות ליצור חלון ראווה להצגת המיתוג האישי, גם למי שאין טיפונת זיקה לתכנות.
זה מתחיל מפתרונות חינמיים לחלוטין, עובר דרך מערכות לניהול תוכן בעלויות זניחות וכלה בחברות שמתפרנסות מתעשיית בניית האתרים.
 
צעדים ראשונים ליצירת מיתוג אישי ברשת – בחינם
 
אז מה איתכם? צריכים להקים חלון ראווה שכזה? אין לכם תקציב להשקיע כרגע?
לא נורא.
זה לא אומר שהחלון שלכם יהיה פחות יעיל.
הנה כמה אפשרויות חינמיות שעומדות בפניכם:
1. הקימו עמוד פרופיל אישי משלכם באתרי רשתות חברתיות דוגמת Facebook, Twitter,  , Hook , קפה דה מרקר - כן, גם להקמת פרופיל יעיל יש תורה שלמה.
2. פתחו בלוג משלכם (מה זה בכלל בלוג ? ) ושם בנו עמוד אישי שבו אתם מספרים על עצמכם (כן, גם לזה אצטרך לייחד מאמר בפני עצמו). אתרים כגון: Hook , אסימון, קפה דה מרקר מספקים את הכלי להקים בלוג כחלק מארגז הכלים שהם נותנים לנרשמים באתר. גם זה בחינם כמובן.
חשוב, אל תשכחו להציב את הקישור של העמוד האישי שלכם בכל האתרי המדיה החברתית בהן פתחתם פרופיל.
3.  הקימו אתר אישי שמבוסס על כלים חינמיים ליצירת בלוג.  WordPress הוא דוגמה לכלי שכזה והאתר מושבה חופשית הוא דוגמה מדהימה לעד איפה אפשר להמריא עם בלוג.
לסיכום, כבר וודאי הבנתם שאתם רוצים תדמית חיובית שתקדם את האינטרסים שלכם.
אתם גם מאוד רוצים שהתוצאות הראשונות שעולות בגוגל בחיפוש תחת השם שלכם תהיינה קודם כל שלכם, ותהיינה חיוביות ומעודדות לפעולה המבוקשת, ומקדמות את המטרות שלכם.
לכן, שימו לב מה אתם מעלים לרשת. הקפידו על התכנים, התמונות, ההקלטות וסרטוני הווידאו.
ברגע שהעלתם משהו לרשת, מיליוני אנשים יכולים לראות את זה.
בנו את זה חכם ותרוויחו לדורות.
 
רוצים עוד עצות הקשורות בעולם היזמות העסקית והשיווק באינטרנט?

קטגוריות