היום: יום שישי 26 אפריל 2024
רשת הזדמנויות
לעצמאות כלכלית

הערך האישי בעידן הערכים

מה שווה יותר מכסף ? כמובן הזמן !
מדוע כי יש עובדה קיימת, של אנשים שהרוויחו מיליונים ואפילו מיליארדים, אך הזמן שלהם הוא מוגבל עד 100 שנה עם יש להם קצת מזל.
למדתי מהספר "מדע ההתעשרות" משפט עוצמתי ששינה את כל החשיבה שלי בנוגע ליצירת כסף.ובעצם שלל את האמונה שהייתה תקועה במוחי הרבה שנים. שכסף מביא כסף.והפך אותה למודעות שיצירתיות היא זו שמביאה כסף.עובדה, השם פייסבוק,תנ"ך,גוגל הם לא מרצדס וילה או מטוס מנהלים .אך ערכם עולה אלפי מונים יותר מיצירות מופת אנושיות העשויות מחומר.
עקב היותם בעלי ערך לשוק .המורה שלי ג"ים רון אמר פעם משפט, שהוא אחד מהיסודות של הצמיחה שלי.אנחנו משולמים על הערך שאנחנו מביאים לשוק .ז"א שככל שהערך האישי שלי יגדל כך יגדל גם הפוטנציאל ההשתכרות שלי. וממה מורכב הערך שלי?

.1מהכשרון שלי 2.מהידע שלי 3.מתוכנית השיווק האישית שלי 4.מהסביבה שלי(אנשים שאני מכיר כגון משפחה ,חברים ,שכנים,לקוחות וכו") 5.מורים ,רבנים ,מדריכים עסקיים ורוחניים ומודלים הזדהותי ים. ו6 יכולת שימוש בכלים טכנולוגיים העומדים לשרותינו. ויכולת נכונה להשתמש בכל המרכיבים הנ"ל.באטרקטיבו-הרשת החברתית לצמיחה אישית אתם תפגשו את ההשלמות הנחוצות לכם להצלחה מרבית .כל מה שאתם צריכים לעשות זה להירשם ולראות לאן אתם מסוגלים להגיעה. 

האדם יכול להיות שכן טוב,אבא נהדר, חבר נפלא ,אבל עם הערך שלו לשוק הוא נמוך
לא יהיה לו מספיק כסף בשביל להביא את הדברים והרצונות הטובים שבו לידי מימוש.
לא סתם המלצתי לכם על אטרקטיבו אתם תמצאו בה את כל מה שאתם צריכים להעלאת
הערך שלכם .

אשמח לפגוש אתך שם.
המוכרן המזמר-עקיבא מזור

קטגוריות