היום: יום חמישי 25 אפריל 2024
רשת הזדמנויות
לעצמאות כלכלית

הפוך את החלומות שלך לחלק ממך

3.jpg

זה לא עבד עד שיום אחד התפכחתי והחלטתי להתחיל בעצמי לעבוד ולא לחכות שאחרים יעשו זאת עבורי.

בעבר כאשר עבדתי כשכיר , עוזר למישהו אחר להתעשר, חייתי וחלמתי על ההזדמנות שתאפשר לי לקבל את מה שאני באמת שווה.בסופו של דבר לאחר 4 שנות ניסיון בש.ר.ש ניו ווייס נתנה לי את ההזדמנות לה פיללתי, ומייד ללא פרופורציה הערך העצמי שלי תפח ותפח.

מה שלמדתי הוא שהסיבה שלא עשיתי כסף בש.ר.ש לא הייתה באשמת החברה, או העזרים והספרות, גם לא בגלל המוצרים או תוכנית
התגמול. הסיבה האחת והיחידה הייתה אני!!
הבנתי שהצלחה בש.ר.ש היא מדד לכמות האנשים להם עזרת. אין זה משנה אם זה עם המוצרים או עם העסק, גודל הצ"ק שלך בש.ר.ש הוא השתקפות ישירה של כמות הנגיעות שלך בחיים של אחרים.
היום כשמישהו אומר לי שהוא לא עושה כסף בניו ווייס, זה אומר לי שהוא לא עשה מספיק הבדל בחייהם של מספיק אנשים כדי שהצ"ק שלהם יגדל לרמה שהם רוצים.

הדבר הראשון אותו יש ללמד שותפים חדשים הוא לכתוב את מטרותיהם.

או קיי נהדר, הנה מטרותיי. עכשיו מה הם צריכים לעשות כדי שאשיג את מטרותיי?

לצערי, זה מה שקורה: ה"אני" ו"שלי" פועלים ללא לאות.
שלא תבינו אותי לא נכון: אני בעד הצבת מטרות. כעובדה, אני חושב שהצבת מטרות הוא אחד ההיבטים הקריטיים אם לא היותר קריטי בהצלחה בניו ווייס. אולם ברגע שהצבת את מטרותיך, הפוך אותן חלק ממך.
החדר את מטרותיך וחלומותיך עמוק אל לב ההוויה שלך עד שיהפכו לחלק ממך. אין יותר צורך בסיסי לשנן את חלומותיך, כי החלומות הם אתה, זה נהיה אתה, ואתה יודע בוודאות שאתה בדרך להגשים אותם.
כשאתה יודע בברור היכן תהיה בעוד 5 שנים מהיום, כשאתה יודע ששום דבר לא יעצור אותך מלהגשים את חלומך, הרי שקבלת בעלות על כך, ואתה יכול עכשיו להסיט לכוון את המיקוד שלך.

מעתה העסק לא עוסק יותר בך. תתפטר מה"אני" ומ"שלי".
תתחיל לחשוב איך תוכל לעזור ליותר אנשים להשיג את אותו אמון וביטחון לצורך הגשמת החלומות שלהם.

המוטיבציה אצל רוב האנשים לא תעלה בגלל שלך יש מטרה להגיע להכנסה של עשרות אלפי דולרים בחודש.
בצורה הטבעית ביותר, המוטיבציה אצלם תעלה ע"י הרצונות והחלומות שלהם, ברור שהם יאמרו לך שיש לך מטרות נפלאות והם אפילו יפרגנו ויתמכו בך. אך לומר למקבלי החסות שלך כמה כסף אתה הולך לעשות בד"כ לא יגבירו אצלם את המוטיבציה.

 במקום לחשוב: "מה האנשים האלה צריכים לעשות כדי שאגשים את מטרותיי", תתחיל לשאול אותם מהם המטרות שלהם.

 נניח שהמטרה שלך היא להגיע להכנסה של  $9000 לחודש. הדרך האבסולוטית להשיג יעד זה היא לחלק את הסכום הזה לתשעה רגליים, (דרגת דיימונד) כלומר לך ומצא תשעה אנשים שכל אחד מהם רוצה להרוויח לפחות $1000 לחודש . דבר עם כל אחד מהם באופן אישי ותוודא למה הם נמצאים בעסק, תברר מה בדיוק יעשו עם ההכנסה הנוספת הזו.

 ברגע שאתה יודע מה הם המטרות שלהם ולמה , תוכל להזכיר זאת להם מידי פעם. כאשר תרצה להחמיא להם תאמר למשל " העשייה שלכם מאוד מרשימה! תמשיכו בדרך זו וללא ספק תגיעו להכנסה של $1000 לחודש תוך תקופה קצרה! כאשר אתה מזכיר להם למה הם בעסק הם ידעו שמטרתם נמצאת בראש מעינך. (זה יעבוד רק אם אתה כן באמת).

 אנשים יהיו יותר לויאליים כלפיך אם ידעו שמטרתם נמצאת בראש רשימת הדאגות שלך. לאנשים לא איכפת כמה אתה יודע, עד אשר יהיו משוכנעים כמה איכפת לך. זהו טבע אנושי.

 למד את הארגון שלך לאמץ וליישם את אותה גישה. מפיץ שלך שרוצה להרוויח $2000 לחודש צריך למצוא ארבעה אנשים שרוצים להרוויח לפחות $500 לחודש כל אחד. תוודא שהם יודעים למה אנשים אלה רוצים $500 לחודש ומה יעשו בהכנסה זו.

 ניו ווייס היא הזדמנות לגעת בחיים. כאשר תסיר את המיקוד מ"אני ו"שלי" ותתחיל לחשוב איך תוכל לעזור לאחרים, לא רק שההכנסה שלך תגדל, גם אתה כאדם תגדל, והעבודה בעסק שלך תיהפך להנאה רבה.

 זכור, ככל שתעזור ליותר אנשים להצליח, תגדל הצלחתך. ככל שתעזור ליותר אנשים להשיג הצלחה, הצלחתך תרקיע שחקים.

 ההרגשה הנפלאה והתמורה הגדולה ביותר לה אני זוכה יום יום איננה הצ"ק החודשי שלי, אלה ההשפעה שלי על שינוי חייהם של אנשים והזכות לראות איך אנשים מגשימים את חלומותיהם.

 אם אינך מחובר לסיבה המניעה את הארגון שלך בעשיית העסק, אני מציע לך למצוא אותה ולהתחבר אליה עוד היום. בנוסף תוודא שאתה ממוקד בבהירות מול מטרותיך, הבהר ומקד אותן עד שיחדרו עמוק אל מי שאתה יודע שאתה הופך להיות.

 

קטגוריות