היום: יום שישי 29 מרץ 2024
רשת הזדמנויות
לעצמאות כלכלית

הקמת עסק לחברת ניקיון

למה דווקא חברת נקיון?

בעולם המודרני בו אנו חיים, לאנשים פשוט אין את הזמן הדרוש כדי להשקיע בסדר ונקיון בבתיהם, אז בטח ובטח שלא במשרדיהם! אף אחד לא היה רוצה לשהות במקום מלוכלך וכולנו שואפים להיות במקומות נקיים ככל האפשר, פשוט מפני שהנקיון גורם לנו לתחושה טובה ובטוחה יותר. זוהי הסיבה לכך, שאנשים רבים בוחרים לשכור את שירותיה של חברה מומחית ל- ניקיון משרדים ולשלם על השירות וליהנות מהתוצאה.

למה דווקא משרדים?

המשרד הוא סביבת העבודה וכדי שהעבודה תוכל להיעשות ביעילות, על העובד להיות במקום עם מינימום גירויים מיותרים. מיותר לציין, שריח לא נעים, לכלוך ואי סדר הם גירויים מיותרים מאוד, שעלולים להסיח את דעתו של העובד, גם אם הוא איננו מודע לכך ולכן, רבים מבעלי המשרדים שוכרים חברות ניקיון משרדים בחיפה ובכלל.

הכי חשוב

אם אתם באמת רוצים לפתוח חברת ניקיון משרדים, אתם צריכים להבין, שישנה תחרות. הדבר נכון לגבי נקיון משרדים בחיפה כמו גם במקומות אחרים בארץ. אם כך, כדי שהעסק החדש שלכם יוכל לפרוח, עליו להיות אמין ומקצועי, על מנת שיוכל לקבל חוות דעת טובות והמלצות, אשר יעברו מפה לאוזן בין הלקוחות שלכם.

רגע לפני הפל"א

עוד לפני שתוכלו לקבל המלצות מלקוחות ולהיות חברת נקיון מומלצת, צריכים להיות לכם לקוחות. לכן, עליכם לבחון היטב את השוק, לבדוק מה יכול לבדל את החברה שלכם מבין כל החברות, המציעות שירותי נקיון משרדים בחיפה ואז להתחיל לשווק את השירות שלכם בין המשרדים השונים בחיפה וסביבה.

ומה לגבי עובדים?

כדי שתוכלו להציע שירותי נקיון, עליכם להעסיק עובדי נקיון ולשם כך תצטרכו לראיין עובדים פוטנציאליים. במהלך הראיונות חשוב שתזכרו, שעובדים אלו הם המוניטין של החברה ולכן עליהם להיות טובים בעבודתם ולא פחות חשוב מכך – אמינים. האמינות של העובדים שלכם תבוא לידי ביטוי בכך, שעובדי המשרדים יוכלו לסמוך עליהם ולאפשר להם להסתובב ליד חומרים רגישים ולסמוך עליהם שישמרו על הדיסקרטיות הדרושה.

פתיחת העסק

פתיחת עסק, בכל תחום שהוא, דורשת לא מעט תהליכים ביורוקרטיים. יש לגשת למרדי מע"מ, למוסד לביטוח לאומי ולמשרדי מס הכנסה ולהצהיר על פתיחת העסק. אין ספק, שמדובר בלא מעט טרטור, אבל אם עושים זאת נכון, ניתן לסיים זאת ביום אחד.

סוג העסק

ישנם שלושה סוגים של עסקים: פטור, מורשה או בע"מ. ההבדל בין עוסק פטור לבין עוסק מורשה הוא בגובה ההכנסות השנתיות, כאשר הסכום משתנה מדי תקופה ועל כן יש להתעדכן. במרבית המקרים, כאשר מדובר על עסק של חברת נקיון משרדים, מומלץ לפתוח עסק בע"מ בשל גובה ההכנסות הצפוי וגם בשל העסקת עובדים רבים באופן יחסי כבר למן ההתחלה.

ליווי של אנשי מקצוע

כבר לקראת פתיחת העסק ישנם אנשי מקצוע, שמומלץ שילוו אתכם בתהליך. מדובר על רואה חשבון שיוכל לעזור ולהמליץ בכל הקשור לנושא הפיננסי, מלווה עסקי שיעזור ברבדים השונים של פתיחת העסק והקמתו ואיש שיווק שיוכל לעזור להתחיל לגלגל את העסק ולהגיע אל לקוחות פוטנציאליים שעם הזמן יהפכו גם ללקוחות משלמים.

אמנם מדובר בהשקעה לא קטנה של כסף, אבל כאמור כדי להיות חברת נקיון מומלצת צריך להגיע למצב שבו יש מי שימליץ ולשם כך דרושים הלקוחות הראשונים שבעצמם כבר יעשו בשבילכם חלק נכבד מעבודת השיווק.

קטגוריות