היום: יום חמישי 25 אפריל 2024
רשת הזדמנויות
לעצמאות כלכלית

השראה - הדלק של החיים

Untitled-1.jpg

אנשים מצליחים הם אנשים שיש להם השראה. שרוח אלוהים שורה עליהם ומתוך אותה רוח הם יודעים בכל שלב כיצד לפעול. הם ממוקדים במטרה ובעיקר מפיצים סביבם את התחושה דשכל מה שהם רוצים הם יכולים להשיג, ולא רק הם. כל אחד יכול. זה היופי בהשראה, כשהיא נוגעת במישהו, הוא הופך מיד למעין תחנת שידור אלוהית שמפיצה סביבה השראה ושמחת חיים.

לא מדובר בשמחה מזויפת ולא בחיוך מאולץ. לפעמים לא רואים את זה כלל על האדם, אבל כששוהים במחיצתו זמן מה אפשר לחוש בחשמל באוויר, במתח גבוה, בדינמיות.

אנחנו אוהבים אנשים כאלה, אנחנו אוהבים להימצא בחברת אנשים כאלה, אנחנו עצמנו כאלה.

אך בהיותנו חשופים לכללי הגלים בטבע אנו נוטים לעלות ולרדת. כשאנו למעלה - הכל פשוט, אבל כשאנו למטה אנו זקוקים לעזרה. מישהו או משהו שיזכירו לנו שעוד רגע נשוב למעלה, שהירידה אינה אלא צבירת מומנטום לקראת העליה.
כדי להתמודד עם הירידה רצוי להיעזר בחברים, ספרים ומכרים - ובתנאי שיש להם השראה והם מוכנים להפנות אותה לעברנו.

את חבריו כל אדם בוחר לעצמו, ואני מקווה שהחברים שלכם יודעים לעודד ולתמוך בכם כשאתם זקוקים, ועוד יותר מכך אני מקווה שאתם יודעים לבקש עזרה ולקבל עזרה (תורה שכה רבים מאתנו שכחו).

באשר לספרים - יש המון. כולם נפלאים וכל אחד מאיר צד אחר של אותו רעיון - כל אחד יכול לשנות את חייו. כל אדם הוא היוצר העליון של חייו, ועם קצת השראה כל אחד יכול להשיג את מטרותיו ואף יותר.






קטגוריות