היום: שבת 27 אפריל 2024
רשת הזדמנויות
לעצמאות כלכלית

כל החלומות שלנו-הכל אפשרי

אלה שמפספסים את ההזדמנות, אני יכול לומר להם : יתכן שאתם עדיין לא מוכנים להיכנס למצב של יישום ההזדמנות, או שזו לא ההזדמנות לה אתם זקוקים.

כל אדם עובר שיעורים בחייו ולעיתים השיעור חוזר על עצמו כמו גלגל, כך שבמצב זה, כל עוד לא נלמד השיעור, קשה לאדם לראות הזדמנות, כיוון שהוא נמצא במעגל של התרחשות שחוזרת על עצמה ועד שלא יצא מן המעגל עם תובנה, לא יהיה פתוח לקבלת משהוא אחר, חדש, שינוי כיוון.

הכל תלוי רק בנו, הלמידה והרצון הם שיביאו אותנו לסגירת מעגל . לעיתים לוקח לנו זמן ושנות חיים עד שנבין את השיעור, עד שנסגור מעגל, אך הכלל הוא, שהיקום מזמן לנו את מה שנבקש רק כאשר נהייה באמת מוכנים ונרצה בכך.

לחלומות שלנו יש כוח, רובנו חולמים על דברים רבים, אך מעטים מאיתנו מאמינים שהחלום יכול להתגשם. אם כך, אנו לא יכולים לצפות שמשהו יקרה ללא אמונה חזקה, אנו חייבים לתת לכל חלקי המוח את התחושה כאילו והיינו שם כבר, רק כך יכול חלום להפוך מפנטזיה למציאות.

כל הסדנאות וכל הקורסים למודעות וחיפוש העצמי שלנו וחיפוש אחר ההגשמה המיוחלת, כל אלו רק באים לחזק את העובדה שלכולנו חלומות לא פתורים ולכולנו שיעורים שלא נלמדו ואנו במסע המתמיד הזה לפתור עם עצמנו משהו.

תאמינו כי זה אפשרי, תדעו כי יש דרך לפתור וליישם כל דבר, אנו רק צריכים לרצות בכך!!!

"אנו יוצרים את ההזדמנויות שלנו ברגע שאנחנו מעזים לבקש אותן".

קטגוריות