היום: יום שישי 19 אפריל 2024
רשת הזדמנויות
לעצמאות כלכלית

כל מה שצריך לדעת על מיטות מתכווננות

מיטות מתכווננות

מיטות מתכווננות מוצאות בחדרי שינה רבים ברחבי העולם. אם אתה שוקל רכישת מיטה חדשה, אתה צריך לקחת רגע קט על מנת להכיר על מיטות מתכווננות. הן מציעות הרבה יותר מאשר כרית ראש וזוויות רגליים, ביכולתן להפוך את המצב בו אנשים ישנים, נרגעים ולא סובלים מכאבים.

כפי שאתה בוודאי יודע, מיטות מתכווננות מאפשרות למשתמש להתאים באופן אישי את זווית הראש והרגליים. אחד ההבדלים הגדולים בין מסגרות מיטה מתכווננת הוא מידת זווית המיטה. בדרך כלל, המסגרת מותאמת לסביבות 60-90 מעלות ביחס לקרקע. לעתים קרובות, גבולות הראש וזווית הרגליים עשויים להיות שונים.

אז, למה אנשים קונים מסגרות מיטה מתכווננת? יש אנשים שקונים אותם כדי להקל על בעיות בריאותיות וכאב. שינה על מיטה מתכווננת יכולה לשפר את זרימת הדם, להקל על כאב וליצור שינה משקמת יותר בשל היכולת להתאים את העמדה. עמדות כמו "אפס כבידה" או חצי פאולר מפחיתים את הלחץ על הגב ומקדמים את זרימת הדם. הנחת רגליים למעלה יכולה גם לעזור להפחית את הבצקת או את הנפיחות ברגליים.

מיטות מתכווננות כבר הוכיחו את יכולתן גם להפחית את הנחירות. כשאתה ישן עם פלג גוף עליון מעט גבוה, דרכי מעבר האוויר קלים יותר וגם מונעים מהחומצה להגיע אל הוושט. אפקט דומה ניתן להשיג עם כריות, ומיטה מתכווננת מספקת פתרון נוח וארגונומי יותר.

רוב האנשים נהנים מהנוחות של מיטות מתכווננות מותאמות אישית. למעשה, אנשים רבים, בריאים לחלוטין, בוחרים בסיסים מתכווננים רק לשם הנוחות. צפייה בטלוויזיה, הקלדה במחשב או קריאה עשויים להיות הרבה יותר קלים כאשר הראש נמצא למעלה.

מיטות מתכוננות לעתים קרובות מגיעות בפיצול. משמעות הדבר היא שיש שני חצאים נפרדים לבסיס המיטה, כך שזוגות יכולים להתאים את הצדדים באופן עצמאי. ברוב בסיסי הפיצול יש אפשרות לעבוד יחד אם בני הזוג מעדיפים להשתמש במזרן אחד.

מה ההבדל בין AC ו DC? מיטות מתכווננות הן בדרך כלל אלקטרוניות ודורשות אנרגיה לצורך שליטה על המנועים החשמליים שלהן על מנת להעלות ולהוריד את המזרן. בעוד שכל המיטות המתכווננות החשמליות צריכות להיות מחוברות לשקע, חלקן מבוססות על זרם חשמלי משתנה (AC) ואחרות ממירות זרם חילופין לזרם ישר (DC). מנועי AC חזקים יותר מייצרים יותר רעש, ואילו מנועי DC נוטים פחות להישמע.

הבסיס של מיטה מתכוננת נועד שראש המיטה ישאר ליד הקיר כמיטה מותאמת. זה שומר את הראש שלך, ורוב האנשים מוצאים אותו נוח יותר. יש גם דגמים מסוימים ללא תכונה זו.

מה ההבדל בין רגליים וגלגלים? בהרבה מיטות מתכווננות אתה יכול לבחור בין גלגלים ורגליים. גלגלים הם בעצם רגלי גלגלים. אם אתה חושב שאתה צריך להזיז את המיטה לעתים קרובות, גלגלים יכולים להיות הבחירה הטובה בשבילך. רגליים יכולים לספק יציבות רבה יותר והרבה אנשים חושבים שהם שגלגלים לא נראים טוב מבחינה אסתטית.

קטגוריות