היום: יום שישי 26 אפריל 2024
רשת הזדמנויות
לעצמאות כלכלית

להקים חברת שילוח בינלאומי

רגע לפני

תהליך פתיחה של עסק או הקמת חברה מכל סוג שהוא הם די דומים ולכן חשוב להבין כיצד עושים זאת. אז ראשית יש להסתכל פנימה ולהבין מהו התחום האהוב, בו תרצו לעסוק בעסק שלכם. לאחר מכן, יש לבדוק את השטח ולראות מה השוק מציע בתחום זה ובהתאם לכך לבנות תכנית עסקית. לאחר מכן, יש לבלוע כדורי אומץ ולהתחיל בתהליך פתיחת העסק או החברה ולעשות זאת בגדול!

בדיקת השטח

בדיקת השטח היא למעשה בדיקת השוק העסקי בתחום שלכם. כלומר, אם אתם רוצים לפתוח חברת שילוח בינלאומי, עליכם לבדוק מה יש לחברות דומות להציע לקהל לקוחותיהן וכך תוכלו לדעת כיצד החברה שלכם תוכל להתחרות בהן. הבדיקה צריכה לכלול הן את סל השירותים המוצע והן את התעריפים עבור השירותים השונים.

בניית תכנית עסקית

התכנית העסקית היא אחד החלקים החשובים ביותר בתכנון של כל עסק ובהקמתו. בעזרת התכנית העסקית תוכלו לבדוק האם העסק יכול להתקיים, או שתיאלצו לסגור אותו בשנה או השנתיים הראשונות. לכן חשוב לבנות את התכנית העסקית עם איש מקצוע מנוסה, שיוכל להדריך אתכם מה בדיוק עליכם לבדוק, אילו בעיות עליכם לפתור וכיצד ניתן לעשות זאת ולא פחות חשוב מכך, האם באמת כדאי לכם לפתוח את החברה מלכתחילה.

משאבים

פתיחה של חברת שילוח בינלאומי דורשת משאבים. ראשית, שחוב שיהיה משרד עם כל הציוד הנחוץ ובנוסף, חשוב שיהיו עובדים שיוכלו לתת מענה ללקוחות העתידיים של החברה. בנוסף, בשביל שיהיו לקוחות, על החברה לשווק את עצמה וכל זה דורש סכום נכבד של כסף עוד לפני ההכנסה הראשונה.

יש יזמים, שלהם יש הון שיאפשר להם לרכוש את הציוד הדרוש כמו גם את כוח האדם ומערך השיווק, אבל מרבית היזמים זקוקים לעזרה חיצונית כדי להגיע אל הסכום הנחוץ להם והם פונים למשקיעים או לקבלת הלוואות מהבנקים. אם גם אתם נמנים על אותם אנשים שזקוקים לעזרה חיצונית, תצטרכו את התוכנית העסקית יותר מהרגיל.

התהליך הרשמי

כל חברה שהיא, בין אם היא עוסקת בתחום של הובלה בינלאומית ובין אם בכל תחום אחר שהוא, צריכה להיפתח באופן רשמי מבחינת המדינה. כלומר, כדי לפתוח את החברה, עליכם לגשת למשרדי מס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי, למלא את הטפסים הדרושים ולהצהיר על פתיחת העסק. רק לאחר סיום תהליך זה תוכלו לדעת, שהעסק שלכם פתוח באופן רשמי מבחינת המדינה.

הכרת התחום

חברה שעוסקת בתחום של הובלה בינלאומית, ובעיקר אם היא מתכננת לטפל גם במקרים של משלוח לארצות הברית ומדינות רחוקות אחרות, צריכה להכיר את תחום ההובלה הבינלאומית היטב ולהכיר גם את דרכי ההתנהלות מול הנמלים, המכס וכדומה. כל זאת, במטרה להציע ללקוחות העתידיים את השירות הטוב ביותר, שיאפשר להם לשלוח את משלוחיהם ולקבל אותם כפי שהם מצפים שייעשה בידי חברה מקצועית.

שיווק החברה

היות שרבים הם בעלי קשרים עסקיים ואישיים עם חברות ואנשים בארצות הברית, יש ביקוש גדול לכל מה שקשור לתחום של משלוח לארצות הברית. לכן, זוהי דרך נהדרת לשווק את החברה שלכם, במידה ואתם אכן מציעים שירות כזה. בדיוק כמו בנושא של תכנית עסקית, כך גם בנושא השיווק – חשוב לעשות זאת עם אנשי מקצוע, שיוכלו להוביל אתכם ולהמליץ לכם על הדרכים היעילות ביותר לשווק את החברה שלכם כדי להגיע אל כמות הלקוחות הנחוצה לכם בשביל שהחברה החדשה שלכם תוכל להתקיים ולהחזיר את ההשקעה.

קטגוריות