היום: יום חמישי 18 אפריל 2024
רשת הזדמנויות
לעצמאות כלכלית

לחסוך בעלויות ולהיות בעננים

כלכלה עסקית

כל עסק הוא למטרות רווח והיות שכך, כל עסק נמצא בשאיפה מתמדת להגדיל את ההכנסות ולצמצם את ההוצאות. כלומר – להגדיל את הרווחים. כל זאת תוך כדי ניסיון להדביק את הקצב הטכנולוגי המהיר של העולם של ימינו בכל התחומים. נראה כמו משימה קשה, אבל לא בהכרח.

בתחום הטלפוניה

בתי עסק רבים מחזיקים מרכזיות לעסקים במטרה להעניק ללקוחותיהם שירות טלפוני יעיל ואיכותי. מדובר על מערכת, שנותנת מענה לכל הצרכים העסקיים בכל הנוגע לקשר בין הלקוחות לבין נציגי העסק ועל כך נפרט בהמשך. מרכזיות אלו עלולות להיות כרוכות בעלויות גבוהות, אבל באמצעות מרכזיה וירטואלית ניתן ליהנות מכל היתרונות של מרכזיה לעסקים ויתרונות נוספים ואף לחסוך בעלויות.

יתרונות המרכזייה

למרכזיות יש יתרונות רבים ובעיקר לעסקים. ראשית, באמצעותה ניתן ליהנות ממערכת לניתוב שיחות, אשר בעזרתה יוכלו הלקוחות להתקשר למספר אחד ולהגיע בדיוק אל הנציג העוסק בתחום הרצוי להם על ידי חלוקה לשלוחות שונות ולהעלות משמעותית את רמת הזמינות בכך שבחיוג למספר טלפון אחד ניתן להגיע למספר נציגים שעוסקים באותו התחום. בנוסף, קיים קישור בין מערכת הטלפוניה למערכת ה-CRM של החברה וכך ניתן להעניק שירות יעיל יותר. הקלטת השיחות, המתאפשרת באמצעות מרכזיה לעסקים, היא כלי חשוב ללמידה והפקת לקחים.

המעבר לווירטואליזציה

אחד ההבדלים המשמעותיים בין מרכזיה רגילה לבין מרכזיה וירטואלית הוא, בחיווט. כלומר, מרכזיה רגילה מחוברת באמצעות חוטים רבים בעוד שמרכזיה וירטואלית מחוברת בחוטים בודדים בלבד. עובדה זו משפיעה רבות על מראה המוקד הטלפוני ועל תחושת הסדר בו כסביבת עבודה.

הבדל משמעותי נוסף הוא ביכולת של המרכזייה להיות נגישה ללקוחות רבים בו זמנית. כלומר, בעוד שבמרכזיה רגילה יש להגדיר את כמות הקווים, מרכזיה וירטואלית מסוגלת לספק כמות בלתי מוגבלת של קווים פשוט מפני שהיא וירטואלית לחלוטין ולכן לא נדרשים לשם כך חיבורים וכדומה. זוהי גם הסיבה לכך, שלא נדרשים כבלים רבים לשם חיבור למרכזיה מסוג זה.

משמעות הענן

הענן הווירטואלי הוא נושא שלא פשוט להסבירו, פשוט מפני שהוא איננו מוחשי. כעיקרון, מדובר על שרתים, עליהם נשמר המידע הרצוי לכם והם בטוחים הרבה יותר מאשר המחשב הביתי או המשרדי וזוהי הסיבה לכך, שאנשים רבים בוחרים לשמור עליו מידע מכל הסוגים.

מבחינת מרכזיה וירטואלית מבוססת ענן המשמעות היא, שהקלטת השיחות נשמרת על הענן וכמו כן, הוא גם לא מגביל את בעלי העסקים מבחינת כמות הקווים שיהיו בשימוש והוספה של קווים נוספים ניתנת לביצוע בקלות וללא צורך במקום פיסי נוסף במוקד הטלפוני.

איך זה חוסך?

ובכן, מוקד טלפוני גדול יודע, שהתשלום עבור קווים במרכזיה הם עבור כל קו בנפרד והיות שמרכזייה וירטואלית לא מגבילה בכמות הקווים, בטווח הארוך מדובר בחיסכון גדול. כמו כן, האפשרות לקבל את כל היתרונות במקום אחד והביטחון, שהכל אכן שמור ומאובטח שווה זהב!

למי זה מיועד?

מוקדי טלפוניים גדולים יכולים ליהנות הן מהשירות והן מהחיסכון כבר מההתחלה. גם מוקדים קטנים יכולים ליהנות מהיתרונות הרבים של מרכזיה וירטואלית וגם מאפשרות הגדילה הנוחה במיוחד שלה. למעשה, גם עסק שמתחיל כעסק של אדם אחד יכול ליהנות מיתרונות המרכזייה הווירטואלית בעיקר משום שניתן להגדיר מספר קווים לקבלת השיחות וכך להגדיל משמעותית את זמינות העסק ללקוחות וללקוחות פוטנציאליים. לדוגמה, ניתן להגדיר את מספר הטלפון בבית, במשרד ואת הטלפון הנייד לקבלת השיחות העסקיות.

קטגוריות