היום: שבת 27 אפריל 2024
רשת הזדמנויות
לעצמאות כלכלית

מיהו יועץ עסקי

תדמיינו לרגע שיש לכם חברה קטנה שמעסיקה 5 עד 70 עובדים ומנוהלת על ידי צוות קטן. מדי פעם עולות משימות שלעובדים הקיימים אין את היכולת והידע לפתור. ולעיתים אין אפשרות כלכלית לגייס עובדים נוספים לצורך המשימות הללו.

במקרה שכזה, מומלץ מאוד להזמין יועץ עסקי.

יועץ עסקי הינו איש מקצוע אשר יכול לראות את תהליכי העבודה של החברה "מבחוץ", למצוא נקודות צמיחה ואופטימיזציה בארגון. עבודתו של מומחה שכזה דורשת נסיון וכישורים מקיפים.

מה יכול יועץ עסקי לעשות?

מיד ברור מהשם שיועץ עסקי צריך להיות טוב ב"לגשש בעסקים". אך יכולתו אינה מוגבלת לידע על נושאים ארגוניים בלבד.

חשוב מאוד שהיועץ יבין את ה- IT

עולה בדעתכם איך IT קשור לעסקים? למרות העובדה שבעולם המודרני אף חברה לא יכולה להסתדר בלי תוכנה. אוטומציה של תהליכים בתוך הארגון, מערכות CRM, , מנהלי משימות, מדדים, מעקב שיחות וכו '. - עסקים אינם יכולים להתקיים בלי זה.

גם ידע פסיכולוגי לא מיותר פה...

נסו להעביר מסר לכל מחלקה שהשינויים הצפויים בעבודתם יהיו רק לטובה והכל ילך כשורה. אם אתם נדרשים להיפרד מאחד העובדים או לפתור סכסוכים בתוך החברה - עליכם לעשות זאת בגישה הנכונה לכולם.
בכל השלבים הללו יש צורך ביועץ עסקי - הוא יחסוך לכם עצבים וכסף, יתן שקט נפשי לעובדים, ויעזור לייעל את העסק שלך.

מה עושה יועץ עסקי?

  • טוב אז בקצרה, יועץ עסקי אחראי על הפעולות הבאות:
  • מציע פתרונות יעילים לשינוי מצב העבודה.
  •  חיפוש ויישום תוכנה חדשה.
  • מחפש עבורכם מומחים.
  •  שולט ביישום החוזה.
  • מציע ומיישם שינויים בכוח אדם.
  •  מקיים הכשרת צוותים.


אז בואו נסכם:

אם יש לכם עסק קטן או בינוני ואינכם יודעים כיצד להתקדם הלאה או לחילופין אתם נתקלים בבעיות שלא ניתן לפתור וזקוקים למבט חיצוני – כדאי מאוד שתשקלו את שירותיו של יועץ עסקי. הרבה יותר משתלם לפנות לאדם אחד עם מגוון רחב של כישורים וידע בתחומים שונים מאשר להעסיק חבורת מומחים צרים (יקר מאוד) כדי לפתור אתגרים עסקיים.

לכן, אם אתם רוצים להקל על חייכם, קבלו חוות דעת מוסמכת כיצד לייעל את התהליכים בחברה שלכם ורצוי שיהיה לכם אדם בקרבת מקום שיפתור משימות יישום תוכנה שוטפות ויספק סיוע לעובדים - פנו ליועץ עסקי!

קטגוריות