היום: יום שישי 26 אפריל 2024
רשת הזדמנויות
לעצמאות כלכלית

מיטות מתכווננות למנהלים זה לא מותרות!

הייחודיות של מיטה מתכווננת

למיטה המתכווננת יש תכונות ייחודיות. בניגוד למיטה רגילה, היא לא עשויה ממקשה אחת, אלא מחולקת לשלושה חלקים, שלכל אחד מהם תפקיד משלו: החלק העליון אחראי על הראש והצוואר, החלק המרכזי אחראי על הגב והחלק התחתון אחראי על הרגליים. כל אחד מהחלקים עומד בפני עצמו וניתן לכוון את זוויותיו בהתאם לצורך ובעזרת שלט, המחובר למנגנון של המיטה המתכווננת, ליצירת תנוחת השינה המושלמת.
תופעות לוואי של תפקידים ניהוליים

אמנם כל עובד זוטר שואף להגיע לעמדות ניהוליות, אבל חשוב להבין שגם יש לכך מחיר. מנהלים נוטים לצבור מתח ולחץ רב ולהביא אתם את העובדה הביתה. גם אם לא ברמה המעשית – ממש לשבת ולעבוד בבית, אז ברמת תחושת האחריות המוטלת על כתפיהם. מתח מצטבר זה משפיע פעמים רבות על איכות השינה וכתוצאה מכך גם על איכות החיים של המנהל, מכאן נובעת החשיבות הרבה של מיטה מתכווננת שתוכל לסייע למנהל לקבל את המנוחה לה הוא זקוק כל כך.
חשיבות השינה והמנוחה

הגוף שלנו זקוק למנוחה וזוהי עובדה. למעשה, הגוף שלנו לא יכול להתקיים לאורך זמן ללא שינה, בדיוק כפי שהוא לא יכול להתקיים לאורך זמן ללא מזון ומים. במהלך השינה מתקיימים בגוף תהליכים, שיכולים להתקיים אך ורק בזמן שינה איכותית כאשר אחד העיקריים שבהם הוא הפרשת הורמונים, האחראיים, בין היתר, על התפתחות הגוף וחיזוק המערכת החיסונית בדיוק כפי שבעיות שינה יכולות להצביע על בעיות בריאותיות שונות כגון בעיות בבלוטת התריס ועוד.
החשיבות בשביל העבודה

השינה שלכם חשובה גם בשביל העבודה עצמה! תהליך נוסף שקורה במהלך השינה הוא הפרשת הורמון הסרוטונין, האחראי על מצב הרוח שלנו ובחסרונו אנו עלולים אף לסבול מדיכאון. כמו כן, הוא גם אחראי על דיכוי של התנהגות אימפולסיבית והרי אחת התכונות החשובות של מנהלים היא היכולת להתנהל באופן שקול ומושכל והיכולת לדעת לנהל את העובדים באופן כזה בשביל ליצור סביבת עבודה יעילה ונעימה יותר.
מדוע מיטה מתכווננת חשובה דווקא למנהלים?

מיטות מתכווננות מתאימות לכולם ויש לה יתרונות רבים לפלחים שונים באוכלוסייה. אבל למנהלים יש בה צורך בעיקר בשל היכולת שלה להעניק למנהל את המנוחה ואת השינה האיכותית לה הוא זקוק כדי להצליח לנהל ולהתנהל בעבודה בכל יום מחדש וכמובן, גם בבית. המתח המצטבר במשך יום העבודה צריך להתמתן ושינה טובה בתנוחה אופטימלית היא דרך נפלאה ומפנקת לעשות זאת.
לנהל מהמיטה

בתקופה שאנו חיים בה כיום, כמעט כל מקום עבודה דורש עבודה גם מהבית ומחוץ לשעות העבודה. יתרה מזאת, גם כשהמנהל לוקח לעצמו יום חופש או יום מחלה, מצופה ממנו להמשיך לתת את המענה הנחוץ לעובדיו ופעמים רבות גם לספקים ולקוחות של החברה. לכן חשוב לציין, ובמיוחד עבור מנהלים, שהמיטה המתכווננת יכולה להיות מקום עבודה נפלא מפני שניתן להרים את חלקה העליון ולהגיע לתנוחת ישיבה עם תמיכה מלאה לגב ואף להרים את חלקה התחתון ולהניח את המחשב הנייד בנוח וכך לעבוד בנוחות ולאורך זמן. 
להתכוונן למיטה מתכווננת

לפני שאתם רצים לקנות מיטה מתכווננת חשוב לדעת, שיש מיטות מתכווננות ממגוון רחב של סוגים וגדלים. לדוגמה יש מיטות, שמחולקות למספר רב יותר של חלקים וכך נותנות תמיכה לחלקים רבים יותר בגוף. כמו כן, יש מיטות יחיד, מיטה וחצי או מיטות זוגיות וגם הן מגיעות בגדלים שונים. חלק חשוב נוסף במיטה המתכווננת הוא המזרן התואם ולכן חשוב מאוד לבחון היטב איזו מיטה מתכווננת היא המתאימה לכם ביותר. 

קטגוריות