היום: יום רביעי 08 מאי 2024
רשת הזדמנויות
לעצמאות כלכלית

מעבירים הרצאה? חשוב שתשנו טוב בלילה!

מעבירים הרצאה? חשוב שתשנו טוב בלילה!

לא תאמינו עד כמה שינה טובה בלילה יכולה להשפיע על היום למחרת. רוצים להבין את הקשר? המשיכו לקרוא!

על ריכוז ומצב רוח טוב

כל הורה טרי יוכל לומר לכם עד כמה שעות השינה שלו יקרות לו ועד כמה הן חסרות לו. השינה המקוטעת משפיעה רבות על מצב הרוח ועל התפקוד הבסיסי בחיי היום יום. חשוב להבין, שממש כפי שלא הייתם יכולים לתפקד ללא מזון, כך גם לא ניתן לתפקד ללא שינה טובה!

אז מה עושים?

כדי לישון טוב ישנם מספר גורמים שחשוב לשים אליהם לב: חשכה מוחלטת ככל שניתן, מיטה ומזרון איכותיים, רעשים מינימליים ולא פחות חשוב מכך - נוחות מירבית במיטה. כל התנאים האלו תלויים בכם ובאפשרותכם ליצור אותם. לדוגמה, החשכת החדר וכיבוי כל מכשיר שיוצר אור ורעש כדוגמת טלוויזיה וכדומה. כמו כן, כאשר אתם רוכשים מיטה, חשוב שתהיה איכותית ועם מזרון איכותי לא פחות.

על מיטה מתכווננת

מיטות מתכווננות נחשבות למיטות טובות במיוחד, בעיקר לשם יצירת התנוחה הנוחה לכם ביותר וזאת, משום שבעזרת מיטה מתכווננת תוכלו לשנות את הזוויות השונות של חלקי הגוף השונים בהתאם לצרכים שלכם לאורך כל הלילה וגם בשעות היום. את השינויים הדרושים במיטה ניתן לבצע בקלות ועל כך נרחיב מיד.

איך זה עובד?

התכונה העיקרית של מיטות מתכוננות היא, שבניגוד למיטות רגילות הן מחולקות לחלקים, עליהם ניתן לשלוט בנפרד וכך ניתן להגביה את הראש, הגב והרגליים בהתאם לרצון והצורך שלכם. השליטה בזוויות המיטה נעשית באמצעות שלט, המחובר למנוע שבמיטה עצמה וכך אין יותר צורך בריפוד המיטה באמצעות כריות וכדומה לשינוי הזוויות של חלקי הגוף השונים וכל חלק מקבל את הזווית והתמיכה, להן הוא זקוק בקלות יתרה.

לא רק בשינה

אמנם מיטות מתכווננות נועדו בעיקר לשינה, אבל לא לשינה בלבד. לדוגמה, אם אתם אכן מתכננים להעביר הרצאה, הרי שצריך גם להכין אותה! מיטה מתכווננת תאפשר לכם גם לשבת בנוחות מירבית במיטה לצורך הכנת ההרצאה, או עבודה על כל דבר אחר. הישיבה הנוחה במיטה כשהחלק של הראש מורם תאפשר לכם להתרכז בעבודה ולהתמיד במשך שעות ארוכות. גם הצפייה בטלוויזיה מהמיטה לא דורשת אביזרים מיוחדים מלבד מיטה מתכווננת, המכוונת לתנוחה הנוחה לכם ביותר.

מנוחה זוגית אמתית

אם אתם ישנים בזוג, אתם ודאי מכירים את המצב הזה, שבו צד אחד של המיטה מרפד את הצד שלו כדי להגיע לתנוחת ישיבה נוחה, או כדי לתמוך בחלקי הגוף השונים במהלך השינה והצד השני נשאר עם מעט מאוד מקום לעצמו. אם כך, גם אתם ודאי תוכלו להעריך את היתרונות של מיטות מתכווננות זוגיות, המאפשרות לכל אחד מהצדדים לשנות את התנוחה בהתאם לצורך שלו מבלי להשפיע על הצד השני כלל. וזאת בזכות העובדה, שכל צד במיטה נשלט על ידי מערכת נפרדת מהצד השני ואפילו המצעים אינם זוגיים, אלא מורכבים משני סטים יחידים.

המסקנה המתבקשת

אם יש לכם אירוע חשוב שמתקרב, או אפילו אם אתם פשוט רוצים למצות את הפוטנציאל הטמון בכם במהלך חייכם, עליכם לישון טוב בלילה על מנת שתוכלו לתפקד היטב למחרת בבוקר ובכל הבקרים הבאים אחריו. ואמנם מיטה מתכוננת לא תכבה לכם את האור ותמנע רעשים שונים בחדר השינה שלכם וגם לא תכין לכם קפה, אבל היא בהחלט תתרום לאיכות השינה שלכם בזכות הנוחות הרבה שהיא תעניק לכם במהלך השינה וגם לאורך היום כולו.


קטגוריות