היום: יום חמישי 28 מרץ 2024
רשת הזדמנויות
לעצמאות כלכלית

מעבר דירה לחו"ל בראש שקט

מתכוננים לרילוקיישן? יש הרבה דברים שאתם צריכים לדאוג להם! פה תוכלו לגלות כיצד תוכלו לעשות זאת בראש שקט ולעשות את המעבר בצורה חלקה יותר בעזרת שילוח בינלאומי מקצועי.

סיבות לרילוקיישן

משפחות רבות בוחרות לעשות רילוקיישן בשלבים שונים בחייהם ומסיבות שונות. יש שיעשו זאת בגלל קידום מהעבודה או בעקבות עבודה חדשה, יש שרוצים לחבור למשפחה שלהם במדינה אחרת ויש שפשוט רוצים לנסות את מזלם מעבר לים. לא משנה מהי הסיבה לרילוקיישן, מדובר בהחלטה כבדת משקל שחשוב לעשות אותה נכון.

סיבות לדאגה

כאמור, ישנם דברים רבים, להם צריך לדאוג לפני ביצוע מעבר דירה למדינה אחרת. לדוגמה, צריך לדאוג למקום מגורים הולם במדינת היעד וכך גם לגבי תעסוקה ובמידה ומדובר במשפחה עם ילדים, יש לדאוג להם גם למסגרות הרצויות וכמובן, חשוב גם ללמוד את השפה המדוברת. כל זאת, בלי שעסקנו עדיין בנושא של העברת תכולת הדירה שלכם ושאר הציוד האישי, לו אתם זקוקים ואותו לא תוכלו להשאיר בארץ, בניגוד לנופש בחו"ל.

על הובלה בינלאומית

הובלה בינלאומית היא הדרך שלכם להוביל את כל מה שנחוץ לכם מהארץ אל המדינה, אליה אתם עוברים. אם לדוגמה אתם מתכננים מעבר לארצות הברית, תזדקקו לשירות של משלוח לארצות הברית, בעזרתו תוכלו להעביר את כל המטען שלכם, גם את תכולת הבית, לארצות הברית כשאתם יודעים שתקבלו את המטען שלכם כשהוא שלם וללא פגיעות. אבל כמובן, לשם כך תזדקקו לשירות שילוח בינלאומי מקצועי!

מה זה אומר?

המשמעות של השילוח הבינלאומי היא העברה של חפצים בין מדינות ואף בין יבשות. חפצים אלו יכולים להיות מכל סוג שהוא, לדוגמה: רהיטים, מכשירי חשמל ואפילו כלי נגינה גדולים כדוגמת פסנתר. היתרון של שילוח באמצעות חברה מקצועית הוא בכך, שהם מנוסים בהעברת מטענים בין מדינות ולכן יכולים לדאוג שהחפצים שלכם יגיעו בשלום. כלומר, אם מדובר לדוגמה ברהיטים, הם ידאגו לארוז ולהעמיס אותם באופן המתאים להם על מנת שלא ייגרם להם נזק בדרך, בעיקר אם השילוח נעשה דרך הים.

רגע, איך מעבירים בכלל?

כעיקרון, יש שלוש דרכים לבצע הובלה בינלאומית: דרך היבשה, דרך הים ודרך האוויר. הובלה יבשתית בדרך כלל לא מתאפשרת לנו, מפני שהשכנות שלנו לא ממש מאפשרות לנו לבצע זאת דרכן ובנוסף, גם המדינות האחרות ביבשת שלנו לא נמצאות ביחסים מספיק טובים עם ישראל. זוהי גם הסיבה לכך, שהביקוש להובלה יבשתית מישראל הוא נמוך במיוחד לעומת שתי האפשרויות האחרות.

הובלה אווירית

הובלה דרך האוויר היא אחת הדרכים הנפוצות ביותר בארץ, ולמעשה - גם בעולם כולו, לביצוע הובלה בינלאומית. אחת הסיבות לכך היא מהירות הגעת המטען ליעדו לעומת ההובלה הימית. הרי אם נשווה בין מהירות טיסה למהירות שייט, נבין מיד את ההבדל. בנוסף, המטוס עובר פחות טלטלות מאשר אנייה ולכן הסיכויים של המטען שעליו להינזק הם נמוכים באופן משמעותי לעומת הובלה באנייה.

הובלה ימית

אם אתם מתכננים רילוקיישן למדינה כמו ארצות הברית, הרי שתזדקקו לשילוח ימי לצורך משלוח לארצות הברית של כל חפציכם. הסיבה לכך היא, שדרך היבשה לא ניתן להגיע עד לשם ושילוח של תכולה של בית לא ניתן ולא כדאי להעביר דרך האוויר בשל גודל ומשקל המטען. הגודל והמשקל של המטען משפיעים הן מבחינת האפשרות 

קטגוריות