היום: יום שישי 19 אפריל 2024
רשת הזדמנויות
לעצמאות כלכלית

מרכזיה וירטואלית לעסק

4.jpg

אחד מההתפתחויות האחרונים של טכנולוגית הטלקום העסקי הוא מרכזיה וירטואלית. טכנולוגיה זו מאפשרת לעסקים קטנים ובינוניים מערכת תקשורת מתוחכמת ללא ההשקעה במרכזיית טלפון. למעשה, מערכת טלפונים שלמה מופעלת ומתוחזק על ידי "ענן" באינטרנט ומאפשר לעובדים לעבוד מביתם, מחוץ לבית או בטלפון הנייד שלהם בזמן שעדיין מחוברים לאותה מערכת טלפון במשרד. באפשרותך להעביר מתקשרים, לשים אותם בהמתנה עם מוסיקה, לערוך שיחות ועידה או שהטלפון יענה על ידי מענה אוטומטי שיכול לכוון את המתקשרים למחלקות שונות.

 

במרכזיה וירטואלית מערכת הטלפון שלך "מתארחת" או מופעלת על ידי האינטרנט. המערכת עובדת עם שירות הטלפון הקיים שלך או לחלופין מחליפה אותו וניתן להשתמש בה בקווים נייחים, טלפונים ניידים, שירות VoIP ועוד.

 

מרכזיה וירטואלית מעניקה סט שלם של מאפייני תקשורת במחיר שכל חברה וכל עסק יוכלו לעמוד בו.  היא מספקת פתרון מלא המותאם אישית לצרכי כל עסק, ממשתמש יחיד במשרד ביתי למערכת מרובת משתמשים ברמה המסחרית, כולל שיחות למקומות מרוחקים ברחבי העולם ושיחות מקומיות, ומגוון רחב של מאפיינים רבי חשיבות המותאמות אישית לחברות ועסקים, כגון: ניתוב שיחות, תור לשיחה, שיחות ועידה, הודעות ומוסיקה ללקוח בעת ההמתנה, תיבות קוליות ועוד.

מרכזיה וירטואלית מאפשרת גידול בפריון העבודה ודורשת משאבים מופחתים. באמצעותה, העובדים שלך יכולים לעבוד מהבית או בכל מיקום בעולם.

 

ייתכן שאתה מכיר את המושג של טכנולוגיה מבוססת ענן. אם כן, אתה כבר מבין יסודות פשוטים אך רבי עוצמה של פעילות המרכזיה הוירטואלית.

 

ישנם מספר יתרונות מרכזיים בשימוש במרכזיה וירטואלית על פני מרכזיה רגילה או טלפון משרדי:

 

חיסכון בעלות הראשונית. אתה לא צריך לבצע השקעה ראשונית גדולה ברכישת ממרכזיה במשרד ואין צורך לתחזק אותה. עם פתרון המרכזיה הוירטואלית, מערכת הטלפון במשרד מופעלת ומתוחזק על ידי האינטרנט.

 

חיסכון בעלויות מתמשכות. בדרך כלל, מרכזיה וירטואלית חסכונית באופן משמעותי בטווח הארוך מאשר מרכזיה רגילה. החיסכון מתבטא בעלויות דקות שיחה מופחתות, בעלויות השכרת הקו ובמערכות און ליין זולות.

 

אין מגבלה גיאוגרפית לעובדים. עובדי החברה יכולים לעבוד מכל מקום, כאשר מערכת הטלפון במשרד שלך היא וירטואלית. אתה יכול לקבל עובדים לעבודה מהבית, ממשרדים אחרים, ואפילו מעבר לים.

 

מחיקת גבולות גיאוגרפיים של העסק. המרכזיה תאפשר לך לקבל מספרים וירטואליים מקומיים בערים שבהן אתה לא נמצא פיזית, ותאפשר לך ליצור נוכחות וירטואלית או לפתוח משרד וירטואלי בניו יורק או בבריטניה.

העצמה לעסק. מרכזיה וירטואלית יכולה להעניק לעסקים קטנים אמינות גבוהה, על ידי הצגת פתרון תקשורת שנשמע מקצועי כמו זה של חברה גדולה. מערכות טלפון מסורתיות מזוהות בדרך כלל עם עסק קטנים.

ניתוחים וסטטיסטיקות. במרכזיה וירטואלית ניתן לבחון מי התקשר אליך, כמה זמן התארכה השיחה, למי היא הופנתה, מי ענה לשיחה, להקליט את השיחה ולראות נתונים סטטיסטים נוספים בצורה ידידותית דרך צג המחשב. הכל מאופסן ומתויג על גבי הענן.  

 

מרכזיית טלפון נייחת מוגבלת על ידי מספר פונים מצומצם שהיא יכולה להתמודד, תלוי במספר הקווים שרכשת מספקית הטלפון שלך. מערכות וירטואליות יכולות להתרחב ולגדול עם העסק שלך כפי שרק תצטרך.

 

קלות ניהול למשתמש – מרכזיה וירטואלית הרבה יותר ידידותית למשתמש מאשר פתרונות מסורתיים. את ממשקי האינטרנט כל אחד יכול לנהל, לנטר ולבצע שינויים בשירות בכל עת, ללא צורך בכישורים או ניסיון מקצועי.

קטגוריות