היום: יום שלישי 16 אפריל 2024
רשת הזדמנויות
לעצמאות כלכלית

סימולציה לשיחה נכנסת

בס"ד

הסקריפט הוא רק אופציה וניתן לשנות אותו כל עוד נצמדים לעקרונות. 

שלום זה בקשר למודעה רציתי פרטים?

ברצון, קודם כל ערב טוב לך.

ערב טוב גם לך.

בתחילת דברי אציג את עצמי.
שמי אריה ואני נציג מטעם המרכז לעסקים קטנים מהבית.
תושב ירושלים, מה שמך אדוני ומאיפה בארץ?

שמי  חיים ואני תושב ירושלים.

נהדר!

תראה חיים אנחנו בגדול מקדמים פרוייקט עסקי שמשלב בתוכו גם עניין, גם כסף וגם עזרה לאנשים. לפני שאפתח בשתים שלוש דקות הקרובות, עד כמה שניתן בטלפון, על הפעילות העסקית שלנו ועל מנת באמת לבדוק את מידת ההתאמה שלך, בוא ספר לי מה תחום העיסוק הנוכחי שלך, מה עסקת בעבר ואת גילך? [לחסוך ממך את הצורך לשלוח קו"ח]

[עכשיו לא ניתן לכתוב סקריפט אלא כל שיחה לעניינה אבל העקרון הוא לנסות לדלות מהאדם מה לא טוב לו במצב הנוכחי שלו, לגרום לו להצהיר מדוע הוא מעוניין בשינוי ולומר לו, במידה וזה באמת נכון, שהמודל העסקי שלנו עונה על צרכיו. זה יגרום לו רצון מאוד חזק לבוא ולשמוע במה דברים אמורים. 
לדוגמא: אדם שאומר שהוא לא מרוויח מספיק כדי לפרנס את המשפחה שלו, צריך לשאול אותו כמה כסף הוא חושב שהוא צריך להוסיף על ההכנסה הקיימת שלו, בלי לאבד את מקור ההכנסה הנוכחי שלו, כדי שהוא יתפרנס בכבוד? ולגרום לו להווכח שאין לו באמת שום אופציה כזאת במשק הישראלי, לומר לו שאנחנו באמת יכולים לפתור לו את הבעיה הזאת. דבר זה יגרום לו לרצון עז לבוא ולשמוע במה דברים אמורים. אלא אם הוא לא מאמין שזה אפשרי אבל זה סיפור אחר.
אדם שאומר שהוא כן מרוויח יפה, אבל זה סוחט לו את כל הכוחות שלו, גורם לו שהוא בקושי מכיר את אשתו והילדים או שהוא מרגיש שחיקה איומה. גם כן ניתן להראות לו שהעסק הזה ייתן לו גם הרבה זמן פנוי, יש בו הרבה עניין, לכן הוא לא שוחק וגם הוא יוצר מינוף ולכן לא צריך לעבוד שעות רבות כל כך על מנת באמת לייצר הכנסה יפה.

הדבר החשוב ביותר הינו לסתום את הפה ולתת לאדם לדבר. אחד המאפיינים של משווק רשתי אמיתי הוא: שהוא יודע לסתום את הפה ולהקשיב, להאזין לו היטב, לזהות מהם הצרכים שלו ולגרום לו להציף את הכאב עד שהוא יגיע להכרה שהוא חייב שינוי].

חיים, אתה בוודאי תשמח לשמוע שהמודל העסקי שלנו באמת יכול לתת לך את ההכנסה שכל כך חסרה לך, בלי לפגוע במקור ההכנסה המקורי שלך.

או חיים, אתה בוודאי תשמח לשמוע שהמודל העסקי שלנו באמת יאפשר לך לא לרדת מרמת החיים הנוכחית שלך אלא אדרבה לעלות אותה, והכי חשוב גם לתת לך הרבה יותר זמן איכות עם המשפחה והרבה עניין כך שהשחיקה לא תעלה כלל על הפרק.

החברה שלנו נקראת ניו סקיו אינטרפרייז. אנחנו יושבים בכמה מהמנועים הכלכליים הגדולים בעולם ואנחנו בעצם מלמדים את האנשים איך לפתוח עסק עצמאי ללא סיכון כספי, כשהכותרת זה לא מכירות, אלא עסק עצמאי שמסונף בתוך החברה שלנו. זה אומר שהמערכת כבר קיימת ואתם לא צריכים להמציא את הגלגל, אלא רק להעתיק ולשכפל את אלו שמצליחים. 
הפעילות הינה בעיקר מענה לשיחות טלפון נכנסות, לפגוש ולראיין אנשים. החברה באמת מאפשרת לאנשים להרוויח הכנסה מאוד יפה, הרבה יותר מהממוצע בשוק, כמובן למי שמייצר פעילות.
עכשיו, מכיוון שמדובר במערכת קצת מורכבת ולא ניתן להקיף אותה בטלפון, מה שאנחנו עושים, אנחנו קובעים פגישת הכרות, מעיין ראיון עבודה, בפגישה הזאת נכיר, נראה האם אנחנו בכלל מעוניינים לעבוד יחד, נבדוק מהם הצרכים הכלכליים שלך ומה אתה מוכן לעשות על מנת באמת להגשים אותם ואם אנחנו הפתרון הכלכלי הטוב ביותר עבורך.
במידה ונמצא מתאימים אחד לשני, נשלח אותך למפגש מידע של החברה שבו תקבל את האנפורמציה רלוונטית על העסק. אח"כ נשב איתך לענות על כל השאלות ולהחליט תכלס. 

מקובל? יופי. 

תוציא יומן, יום א" ב-9:00 או יום ב" ב-11:00. מה תעדיף? 

יופי, אני רושם אותך. אם יחול איזה שינוי זה מאוד יעזור לי אם תעדכן אותי עד 12 באותו יום, כדי שאני אוכל  לפנות את הזמן לאדם אחר. בסדר? תודה.
 

להשתמע וכל טוב.

קטגוריות