היום: יום רביעי 24 אפריל 2024
רשת הזדמנויות
לעצמאות כלכלית

שילוח בינלאומי למנהל המקצועי

מטרת השילוח
ישנן סיבות שונות, שיכולות להוביל אנשים לבצע משלוח לארצות הברית. שתי העיקריות שבהן הן שילוח לצרכי מסחר ורילוקיישן. תאמינו או לא, אבל מטרת השילוח היא בעלת חשיבות גדולה כאשר אתם מתחילים לברר כיצד לעשות שילוח בינלאומי. אחד ההבדלים הבולטים ביותר בין שתי מטרות אלו הוא כמות הפעמים שתעשו משלוח כזה. כאשר מדובר על שילוח למטרת רילוקיישן, מדובר על שילוח חד פעמי, לפחות למשך תקופה ארוכה. לעומת זאת, אם מדובר על שילוח למטרות מסחר, הרי שהצורך בשילוח יעלה באופן תדיר.
יחסים בין יבשתיים
היחסים הטובים בין ישראל לארצות הברית מובילים לכך שיותר ויותר משלוחים לארצות הברית מתבצעים מישראל בכל שנה ושנה. זאת, משום שישנם קשרי מסחר טובים בין שתי המדינות ולכן תחום הייבוא והייצוא פורח ביניהן וכמו כן, גם ישראלים רבים עוברים לארצות הברית במטרה לעבוד שם, בין אם במסגרת עבודה קיימת ובין אם במטרה למצוא עבודה חדשה.
דרכים אפשריות
כעיקרון, יש שלוש דרכים לבצע הובלה לחו"ל. היות שבין ישראל לארצות הברית אין דרך יבשתית, אפשרות זו יורדת מהפרק. שתי הדרכים הנוספות הן דרך האוויר ודרך הים. שתי הדרכים הן טובות ויעילות, אך כל אחת מהן מתאימה לצרכים שונים. חלקם תלויים באופי המטען הנשלח וחלקם קשורים למשאבי הזמן והכסף של השולח והמקבל של המטען ולכן גם זה יכול להיות חלק משמעותי כאשר מדובר על מטרת השילוח.
ההחלטה
ההחלטה כיצד לבצע את השילוח לא תמיד נמצאת בידיים שלנו ולעתים עלינו להתאים את עצמנו לתנאים ודרישות. לדוגמה, אם המטען הוא גדול וכבד מאוד או בעל צורה מיוחדת או דורש אחסון בתאים מיוחדים וכדומה, ניאלץ לשלוח אותו דרך הים והאפשרות של שילוח אווירי יורדת מהפרק.
בין מים לשמיים
כאמור, הבחירה בין שילוח דרך האוויר או דרך הים לא תמיד נמצאת בידינו. אבל במידה וכן, במה תבחרו? ובכן, אם אתם צריכים שהמטען שלכם יגיע במהירות, אז הדרך האווירית היא מהירה הרבה יותר מאשר הדרך הימית, אבל היא גם יכולה להיות יקרה יותר. ככל שמדובר על מטען גדול וכבד יותר כך, מבחינת העלויות, עדיף לבצע שילוח בינלאומי דרך הים.
שילוח בינלאומי יד ביד
אחד הדברים החשובים ביותר שעליכם לדעת לקראת הובלה בינלאומית הוא שחשוב מאוד להיעזר בחברה, המתמחה בתחום זה ושהיא מעסיקה את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. זאת, משום שמדובר על תחום מאוד גדול ומורכב והיות שהוא כרוך בהוצאות גדולות ובדרך כלל מדובר על שילוח של מטען רב, הרי שחשוב לא להקל בכך ראש ולהשקיע את סל את העזרה של אנשי מקצוע מנוסים.


בחירת חברת שילוח
חברת השילוח שתבחרו לביצוע השילוח שלכם תהיה זו, שתעזור לכם לדאוג לכך, שהשילוח יתבצע כמתוכנן. חשוב להבין, שבמהלך שילוח בינלאומי הרבה דברים יכולים להשתבש ובדרך כלל זו תוצאה של חוסר מקצועיות. לכן מומלץ לבחור חברה מקצועית ומנוסה כדי להבטיח את הגעת המשלוח שלכם בשלום לייעדו. 
דבר חשוב נוסף לגבי בחירת החברה שתלווה את התהליך שלכם נוגע גם כן למטרת המשלוח. כלומר, במידה ואתם מעוניינים בביצוע משלוח לארצות הברית למטרות מסחר, חשוב לבחור בחברה שתוכל ללוות את התהליך לכל אורכו ולאורך זמן וכמובן, להכניס את ההוצאות עליה לתחשיב העסקי.

קטגוריות