היום: שבת 20 אפריל 2024
רשת הזדמנויות
לעצמאות כלכלית

שילוח בינלאומי עם חברה מומלת

מהו שילוח בינלאומי?

לשילוח בינלאומי ניתן לקרוא גם הובלה בינלאומית ומדובר על הדרכים להעביר מטען מכל סוג שהוא ממדינה אחת לאחרת. ישנן שלוש דרכים לשילוח כבודה בין מדינות ולכל דרך יש את המאפיינים הייחודיים לה וכמו כן, לעתים הבחירה נעשית גם על פי המאפיינים של הדרכים הקיימות בין מדינות. לדוגמה, אם אין מעבר ימי בין המדינות, הרי ששילוח ימי הוא רלוונטי. על דרכי השילוח נרחיב מיד.


שילוח יבשתי

שילוח יבשתי נחשב לזול והמהיר ביותר מבין שלוש האפשרויות. יחד עם זאת, אם ניקח כדוגמה משלוח לארצות הברית, הרי שמישראל אפשרות זו איננה רלוונטית, שכן אין מעבר יבשתי בין שתי המדינות. למעשה, במרבית המקרים השילוח היבשתי הוא לא רלוונטי, אבל במידה וכן, הוא בדרך כלל עדיף על פני האפשרויות האחרות.


שילוח ימי

הובלה בינלאומית דרך הים היא אחת הדרכים הנפוצות ביותר. הסיבה לכך היא, שהים מקשר בינינו לבין מדינות רבות ובנוסף, באמצעות הובלה ימית ניתן לשלח גם מטענים שלא ניתן לשלח דרך האוויר. לדוגמה, חומרים כימיים, מטענים בעלי משקל או נפח גדול, מטענים בעלי צורות מיוחדות ועוד. דבר נוסף שחשוב לדעת לגבי הובלה ימית הוא, שבמרבית המקרים מדובר על עלויות נמוכות בהשוואה להובלה אווירית, עליה נרחיב מיד.


שילוח אווירי

הובלה בינלאומית דרך האוויר היא גם כן דרך נפוצה מאוד, בעיקר כאשר מדובר על משלוח של חפצים קטנים. למעשה, כמעט כל מה שאתם מקבלים או שולחים בדואר, כולל חבילות מחו"ל, נשלח דרך האוויר. מעבר לעובדה, שמטוס הוא מהיר הרבה יותר מאשר אנייה ולכן גם השילוח מתבצע מהר יותר, אם מדובר על מטען קטן ובעל משקל נמוך, עלויות השילוח הן גם בדרך כלל נמוכות יותר מאשר בהובלה ימית.


איך תדעו במה לבחור?

אמנם קיבלתם במאמר זה את המידע הבסיסי לגבי בחירת דרך שילוח כזו או אחרת אבל חשוב להבין, שהתחום של שילוח בינלאומי הוא תחום מורכב מאוד וזוהי רק אחת הסיבות לחשיבות של קבלת ייעוץ וליווי של חברה מקצועית. חברה מקצועית, המעסיקה אנשי מקצוע מנוסים, תוכל לייעץ לכם לגבי הדרך הטובה ביותר לבצע את השילוח הדרוש לכם ולעתים אף להמליץ לכם על פיצול המטען ושילוחו בשתי דרכים שונות במקביל.


סיבה נוספת לצורך בחברה מומלצת

בין אם מדובר על משלוח לארצות הברית או לאיטליה ובין אם מדובר על שילוח לטובת רילוקיישן או לצרכי מסחר, ודאי תרצו שהמטען שלכם יגיע ליעדו בזמן ובשלום. הרי לא הייתם רוצים לשלוח מטען שביר שיגיע שבור, או מטען יקר שיאבד בדרך! היות שסביר להניח, שאינכם יכולים לעקוב אחרי המטען שלכם לאורך כל דרכו ולוודא את תקינות השילוח, תוכלו להיעזר בחברה מקצועית, שתוכל לעשות זאת עבורכם וגם לדאוג לכל הפרטים הנחוצים כדוגמת טיפול בנושא המכס, ביטוח וכדומה.


איך זה עובד בפועל?

כשאתם עובדים עם חברת הובלה לחו"ל אתם מקבלים ליווי רציף כבר משלב ההתייעצות לגבי אופן השילוח, דרך עזרה באריזה מיוחדת במידת הצורך והעמסת המטען באופן המיטבי ועד להגעת המטען ליעדו. זוהי הסיבה לכך, שחשוב להיעזר בחברה ולא לעשות את התהליך לבד ויתרה מזאת – חשוב להיעזר בחברה מומלצת, שתוכל לספק לכם את השירות הנחוץ לכם וללוות אתכם ואת המטען שלכם לאורך כל הדרך.

קטגוריות